2011. november 20., vasárnap

Ha...


Ha most néznél be az
ágyam alá, nem látnál porcicákat.
Csak a tiszta padlót.
Szépen kiporszívóztam, el toltam
a bútorokat. Ha ma láttad volna
a napom, ha büszke nem is-
de legalább valami lehettél volna rám.
Például, segítettem egy bácsinak csomagot
cipelni. Ha eljöttél volna ma hozzám,
csupa- csupa
szeretettel vártalak volna:
tejjel, kávéval,
diós kaláccsal
- amit akár én is süthettem volna ha lenne amiben-.
Meg is öleltelek volna, mit sem törődve
azzal, hogy elhessentetsz.
Ha a szemembe néztél volna,
egy kíváncsi ember nézett volna
vissza, s láttad volna
rajtam amit érzek,
mielőtt végleg elveszted a látásod...

2 megjegyzés:

  1. Ha a szemembe néztél volna,
    egy kíváncsi ember nézett volna
    vissza, s láttad volna
    rajtam amit érzek - ezt egy picit túlmagyarázásnak érzem. viszont a koncepció... igen, megyek, meglepem most magam egy tejeskávéval, mert kalácsot sütni - bár van amiben - nem tudok (mint még annyi mindent egyebet sem, amit pedig egy rendes embernek illene...).:)

    VálaszTörlés